Główna » Sposób na zdrowie » 3 sposoby na to jak wzmocnić mięśnie Kegla

3 sposoby na to jak wzmocnić mięśnie Kegla

Aż dwa miliony kobiet w Polsce zmaga się z problemem nie trzymania moczu i tylko niewielka ich część wie, że jest to zazwyczaj spowodowane zbyt słabymi mięśniami Kegla. Problem pojawia się zwykle po porodach i warto z nim walczyć, bo prowadzi on również do obniżenia jakość życia intymnego. Jak wzmocnić mięśnie Kegla? Mamy na to kilka sprawdzonych patentów!

Jak wzmocnić mięśnie Kegla naturalnymi sposobami?

Wystarczy zadbać o odpowiednią dietę. Kiedy wprowadzimy do niej produkty, które pomogą nam wzmocnić drogi moczowe, szybko pożegnamy problem nie trzymania moczu. Co zatem warto do tej diety włączyć?

jak wzmocnić mięśnie Kegla

  • pestki dyni

Są bogate w różnego rodzaju witaminy oraz minerały a także w selen i cynk, które to mają ogromne znaczenie w utrzymaniu układu moczowego w dobrej kondycji. Warto jeść pestki dyni także dlatego, że zapobiegają one powstawaniu kamieni nerkowych.

jak wzmocnić mięśnie Kegla

  • żurawina

To dzięki niej można w naturalny sposób usunąć z dróg moczowych wszelkie bakterie. Najlepiej zaopatrzyć się w naturalne, żurawinowe soki, bez dodatku cukru albo też zrobić sobie zapas suszonej żurawiny i dodawać na przykład do owsianki, lub traktować ją jako przekąskę – w postaci suszonej.

jak wzmocnić mięśnie Kegla

  • pokrzywa

Warto pić napary z pokrzywy – najlepiej regularnie, bo działa ona moczopędnie przez co można w łatwiejszy sposób usunąć wszelkie niekorzystne produkty związane z przemianą materii a to ochroni nas przed jakąkolwiek infekcją dróg moczowych.

Jak wzmocnić mięśnie Kegla? Pomogą kulki gejszy

jak wzmocnić mięśnie Kegla

Ten gadżet wart jest zainwestowania każdych pieniędzy bo w znacznym stopniu pomaga trenować mięśnie Kegla. Kulki gejszy są o tyle fajne, że można je wykorzystywać nawet przy okazji domowych obowiązków- na przykład sprzątania, czy też spaceru z psem. W jaki sposób działa cały ten mechanizm? Otóż ciężarki są w trakcie ruchu wprowadzane w drgania, pochwa zaczyna reagować na sytuację „aranżując” skurcze po to, by utrzymać kulki Gejszy na miejscu. Wystarczy, że będziesz ćwiczyła pół godziny dziennie a wytrenujesz mięśnie Kegla tak, że przygotujesz nie nie tylko do porody, który jest dla kobiety dużym wysiłkiem, ale również zapobiegniesz późniejszemu nietrzymaniu moczu.

Jak wzmocnić mięśnie Kegla za pomocą gimnastyki?

Kto jest najbardziej narażony na osłabienie mięśni Kegla? Na pewno osoby otyłe, ale też kobiety po porodzie oraz te po menopauzie a także wszystkie te, które na co dzień ciężko pracują fizycznie. Warto poświęcić codziennie chwilę na ich wzmocnienie a nie jest to wcale trudne, wystarczy wykonywać dwa, proste ćwiczenia.

  • Napnij, i rozluźnij. Aby wykonać to ćwiczenia należy uklęknąć i maksymalnie napiąć mięśnie miednicy. Niech ten stan trwa przez około 5 sekund. Później możesz usiąść na chwilę na piętach i odpocząć. Powtórz ćwiczenie 10 razy.
  • Podnieś i opadaj. Aby wykonać to ćwiczenie wciągnij powietrze przez nos i wypuść ustami. Napnij mocno mięśnie miednicy, podnieś biodra i wytrzymaj tak około 5 sekund a później wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie 10 razy zachowując przy tym odpowiedni rytm odechu.

Kiedy ćwiczenie mięśni Kegla będzie konieczne?

Czy zdarza się Tobie nie trzymać moczu w trakcie wysiłku, śmiania się albo kichania czy kaszlu? Czy nie potrafisz wytrzymać długo bez skorzystania  z toalety? Odwiedzasz ją więcej niż 8 razy na dobę? Budzisz się w nocy po kilka razy, żeby skorzystać z toalety?

Jeżeli odpowiedź na te pytania brzmi TAK, koniecznie zadbaj o swoje mięśnie Kegla. Wykorzystaj nasze patenty, by poprawić nie tylko komfort swojego życia codziennego ale również jakość życia intymnego.

Author: Ośmiornica Matylda
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *