Główna » Sprytny sposób » Jak wybrać lokal na imprezę okolicznościową?

Jak wybrać lokal na imprezę okolicznościową?

Imprezy rodzinne to masa przygotowań, tak kulinarnych, jak i organizacyjnych oraz wysoki poziom stresu dla osoby organizatora. Dlatego Polacy coraz chętniej sięgają po usługi oferujące przygotowanie takiej imprezy. Ot, choćby zamawiając catering. Rośnie jednak popularność rozwiązań holistycznych, czyli organizacji imprez od A do Z. Dziś przyglądamy się lokalom oferującym organizowanie imprez okolicznościowych. Jak wybrać ten właściwy?

Po pierwsze: oferta

Najpierw sprawdźmy co dany lokal ma nam do zaoferowania, w jakich cenach i czy możliwe jest elastyczne ukształtowanie oferty do potrzeb naszej imprezy. Dobry lokal zaproponuje salę stosowną do naszych potrzeb, komfortową, klimatyzowaną i z nagłośnieniem, gdyby plan imprezy przewidywał tańce. Przygotuje stosowne dekoracje pomieszczenia oraz zapewni wykwalifikowany personel obsługujący nasze wydarzenie przez cały czas jego trwania. Zaproponuje także menu z uwzględnieniem nietypowych potrzeb gości, pamiętając równocześnie o dzieciach i osobnym jadłospisie dla nich. „Najlepszym lokalem na organizację imprezy okolicznościowej jest taki lokal, który na co dzień zajmuje się urządzaniem przyjęć, wesel, bankietów, konferencji itp. – informuje nas ekspert z Hotelu Amber w Gdańsku. Doświadczenie personelu, tak z obsługi sali, jak i kuchennego oraz osób administrujących budynkiem zapewni każdej wspólnej celebracji pomyślny i niezakłócony przebieg” – dodaje ekspert.

Po drugie: lokalizacja

Lokalizacja placówki, w której zamierzamy spotkać się z bliskimi ma duże znaczenie. Powinno to być miejsce, do którego z łatwością można dojechać, zarówno samochodami, jak i przy pomocy komunikacji zbiorowej. Jeżeli hotel czy restauracja umieszczone będą gdzieś na uboczu danej miejscowości, wygodne dotarcie do lokalu może być utrudnione; dlatego wielu klientów preferuje placówki w centrach miast. Nie ukrywajmy jednak, że i okolica wokół danego lokalu również gra rolę – buduje wszak dodatkowo atmosferę spotkania. Dobrze jest więc znaleźć takie miejsce, które nie jest położone przy trasie szybkiego ruchu, zakładzie przemysłowym czy niedaleko uciążliwego sąsiada innego typu. Preferowane będą tu placówki gwarantujące gościom swobodny spacer po urokliwej okolicy, a jednocześnie dobrze skomunikowane. Nie zapominajmy również o parkingu dla zmotoryzowanych – dobra placówka nie zmusza gości do parkowania swych pojazdów na poboczu ulicy! 

Po trzecie: atrakcje dodatkowe

Dobra oferta na organizację imprezy to nie tylko kompleksowa obsługa wydarzenia, ale też dodatkowe propozycje dla gości. Jeżeli lokal, który zamierzamy wybrać oferuje dzieciom odrobinę przestrzeni do zabawy (plac zabaw, pokój-bawialnia itp.), to dobry znak, bo najmłodsi nie będą się w trakcie imprezy nudzić. Ale dobra oferta to również dodatkowe propozycje dla starszych gości. Dzisiejsze imprezy rodzinne nierzadko zamieniają się w kilkudniowe wyjazdy wypoczynkowe, których główną atrakcją jest spotkanie z najbliższymi. Dlatego szukając kompleksowych rozwiązań dobrze jest rozważyć propozycję lokalu, który poza samą imprezą zaoferuje gościom pokoje hotelowe, a wraz z nimi wszelkie usługi towarzyszące: wizytę w SPA, zabiegi relaksacyjne, możliwość wypożyczenia sprzętu sportowo-rekreacyjnego itp. Oferta usług dodatkowych może i powinna być uzgodniona jeszcze przed rezerwacją miejsca w placówce tak, żebyśmy dostosowali ją do swoich potrzeb i możliwości finansowych.

Share
Author: Ośmiornica Matylda
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Share